Palautuskäytäntö

 

 

Me Lipperillä haluamme, että tunnet kuluttajana olosi turvalliseksi tehdessäsi meillä ostoksia. Siksi sinulla on oikeus palauttaa ja tehdä reklamaatio käyttämättömästä tai virheellisestä tuotteesta. 


TILAUKSEN PERUMINEN
Jos haluat perua tilauksesi tai palauttaa tilaamasi tuotteet, ilmoita siitä meille kirjallisesti 14 päivän kuluessa. Koska tuote on hygieniatuote sitä ei voi palauttaa paketin avaamisen jälkeen. Kun käytät palautusoikeuttasi, vastaat itse palautuksesta aiheutuvista postikuluista. 

VIRHEELLINEN TUOTE

Jos koet saaneesi virheellisen tuotteen reklamoi asiasta meille sähköpostitse osoitteeseen asiakaspalvelu@lipper.fi. 

Muista aina reklamaatiota tehdessäsi lähettää tuote takaisin, jotta voimme palauttaa sinulle tuotteen hinnan kokonaisuudessaan. Valitettavasti emme voi vastata kustannuksista, joita sinulle on mahdollisesti aiheutunut laitteen käytöstä.

PALAUTUS

Kaikki palautukset tulee tehdä seuraavasti:

1. Lähetä reklamaatio sähköpostiin asiakaspalvelu@lipper.fi ja lisää siihen tarvittavat yhteystietosi ja tilinumerosi. 

2. Lähetä avaamaton paketti, jossa tuote saapui lähimmästä postin palvelupisteestä. Säästä kuitti. Palautusosoite: Hämeenkatu 21, 05800 Hyvinkää

Lipper Europe Oy käsittelee palautuksen mahdollisimman nopeasti.
Takaisinmaksu tapahtuu kun saamme asiakkaan samat pankkitiedot, jolla maksu on suoritettu. Palautus kestää 1–5 arkipäivää.

 

Sähköposti: asiakaspalvelu@lipper.fi