Palautuskäytäntö

Me Lipperillä haluamme, että tunnet kuluttajana olosi turvalliseksi tehdessäsi meillä ostoksia. Siksi sinulla on oikeus palauttaa ja tehdä reklamaatio käyttämättömästä virheellisestä tuotteesta. 
Jos haluat perua tilauksesi tai palauttaa tilaamasi tuotteet, ilmoita siitä meille kirjallisesti 14 päivän kuluessa. Postipakettia ei saa avata jos haluat palauttaa tuotteen muusta syystä. Koska tuote on hygieeninen niin sitä ei voi palauttaa käytön tai paketin avaamisen jälkeen ellei siinä ole valmistusvirhe. 

Voit tehdä palautuksen reklamaation sähköpostilla ja lähettää sen asiakaspalvelu@lipper.fi osoitteeseen. Kun käytät palautusoikeuttasi, vastaat itse palautuksesta aiheutuvista postikuluista. 
Muista aina reklamaatiota tehdessäsi lähettää koko tuote (kaikki paketit) takaisin, jotta voimme palauttaa sinulle tuotteen hinnan kokonaisuudessaan. Valitettavasti emme voi vastata kustannuksista, joita sinulle on mahdollisesti aiheutunut laitteen käytössä.

PALAUTUS
30 päivän avokauppa. Kaikki palautukset tulee tehdä seuraavasti:
1. Avaamaton paketti, jossa ne tulivat. 
2. Lähetä reklamaatio sähköpostiin ja lisää siihen tarvittavat yhteistietosi ja tilinumerosi. 
3. Lähetä paketti osoitteeseen: Torikatu 9, 05800 Hyvinkää
4. Postita paketti lähimmästä postin palvelupisteestä. Säästä kuitti.

Lipper Europe Oy käsittelee palautuksen mahdollisimman nopeasti.
Takaisinmaksu tapahtuu kun saamme asiakkaan samat pankkitiedot, jolla maksu on suoritettu. Palautus kestää 1–5 arkipäivää.

Sähköposti: asiakaspalvelu@lipper.fi