Lipper Facelifterin käyttö - Näin kohotat kasvosi

Lipper Facelifterin käyttö - Näin kohotat kasvosi

 

Ovatko kasvosi alkaneet iän myötä vajoamaan? Vai oletko ehkä pudottanut painoa mutta kasvoille on jäänyt pyöreyttä ja turvotusta? Lipper on pieni ja tehokas kasvojumppalaite, jonka avulla voit huoltaa juuri tämänkaltaisia haasteita. Kompakti laite on kuin kasvojen kuntosali minikoossa, ja sen käyttöön tutustumiseen kannattaa käyttää vähän aikaa. Lipper- treeni voi tuntua ensin vaikealta, kasvot eivät yleensä ole tottuneet tekemään lihasliikkeitä hallitusti, joten oikeiden lihasten löytäminen voi kestää hetken. Älä lannistu, tulokset ovat sen arvoisia.

Lipper Facelifter

Lipper koostuu kolmesta osasta; rungosta, hammasuraosiosta ja jousesta. Kaarevan rungon sisäpuolella on hammasuraosio, jonka sisälle jää jousi. Irtonaisia osia ei ole. Käytä Lipperiä logopuoli ylöspäin.

Lipperin osat

Lipperin osat. 

Tee Lipper-treeni ajatuksella

Kolmen kohdan muistilistan kanssa pääset alkuun omassa Lipper- treenissäsi. Tärkeintä on malttaa tehdä kasvojumppa ajatuksella. 

1. Aseta hampaat hammasuraan kevyesti. Älä siis pure hampaita tiukasti yhteen. Voit myös harjoitella leuan aluetta aktivoivan tavan, jossa hammasuran alaosaan tulee alahampaiden sijaan kieli.

Lipperin hammasuraan voi tuoda myös kielen.

Ota hammasurasta kevyt ote.

 

2. Tuo huulet huuliuraan. On tavallista, että huulet lipsuvat aluksi ja Lipper irtoaa suusta. Mikäli näin tapahtuu, voi Lipperiä painaa sormilla kevyesti kiinni ja painaa sitä sitä hieman U-asentoon, jolloin se pysyy helpommin paikallaan. Rentouta huulet ja suu. Liike tehdään poskipäillä ja se suuntautuu kohti ohimoita. Jos huulet väsyvät, on todennäköisestä että teet jumpan pääosin huulilla. Kiinnitä huomiota siihen, että huulet tekisivät mahdollisimman vähän työtä koko liikkeen ajan.

Huulet tulevat Lipperin leveämpään uraan

Tuo huulet huuliuriin.

 

3. Harjoitus kannattaa tehdä aina peilin kanssa, näin liike ei karkaa leukaan, vaan jumppa saadaan kohdistettua poskipäihin. Kasvoissa on paljon lihaksia, jotka eivät ole tottuneet jumppaamaan. Vahvat, liikkumaan tottuneet leuan lihakset alkavat helposti dominoida kasvoharjoitteita. Jos tavoitteenasi ei ole voimakkaat leukaperät, on tärkeää tietää mitä on tekemässä.

  • Rentouta suu. Kiinnitä tähän paljon huomiota koko liikkeen ja koko treenin ajan. Et halua rypistellä suutasi ja tehdä Lipper jumppaa huulilla. Eli koko jumpan ajan suu on mahdollisimman rento ja liikkumaton. 
  • Aseta sormenpäät poskipäille. Se helpottaa oikeiden lihasten hahmottamista.

Liike suuntautuu kohti ohimoita, eli selkeästi ylöspäin. Älä levitä suupieliä kohti kasvojen sivuja. Ajattele enemmänkin, että ainoa liike mitä suupielissä tapahtuu on aavistuksenomainen kaartuminen ylöspäin. Liikkeen ei tarvitse olla suuri. Kun lihakset löytyvät, huomaat että “less is more”, minimaalinen liike osuu suoraan poskipäähän ja jättää leuan vahvat lihakset rauhaan.

Pidä leuka ja suu rentona. Liike kohdistuu ylös kohti ohimoita.

Pidä alakasvot rentoina jumpatessasi Lipperillä. 

Rento suu, timmit posket

Lipperin kanssa pätee sama asia kuin lähes kaiken muunkin uuden: harjoitus tekee mestarin. Säännöllisellä ja täsmällisellä harjoittelulla tuloksia tulee taatusti. Muista siis nämä: harjoittele peilin kanssa, mitä rennompana suun alue on, sitä enemmän poskipääsi joutuvat harjoittelemaan.

Katso treenivideo täältä.

Osta oma Lipper 

Lue lisää

Kasvojenkohotus kasvojoogalla.

Kasvojen kohotus kasvojoogalla

Päätä särkee, purentalihakset jännittyneinä ja hartiat jumissa? Lue tästä helposti muistettava ylävartalon joogavenyttely:

Päätä särkee, purentalihakset jännittyneinä ja hartiat jumissa? Lue tästä helposti muistettava ylävartalon joogavenyttely:

Lipper on laite kekseliäs ja kasvoja kohottava lahja

Ihanimmat joululahjat kauneudenhoidosta kiinnostuneelle