Lipper korostaa jokaisen omaa, uniikkia kauneutta - Lue kasvojumppalaitteen keksijän treenivinkit

Lipper korostaa jokaisen omaa, uniikkia kauneutta - Lue kasvojumppalaitteen keksijän treenivinkit

Lipper on mieletön keksintö. Sen avulla kaikki jotka kokevat sitä tarvitsevansa, voivat vaalia ja säilöä omaa, uniikkia kauneuttaan luonnollisesti, kasvojen lihasten jumppaamisen avulla. Kasvojumpalla on monia etuja: lihasten kehittyessä ilme avartuu, poskipäät kohoavat, leuan linja napakoituu ja suupielet taipuvat ylöspäin. Melis Peker, Lipperin keksijä paljastaa oman Lipper-treeninsä salat ja avaa ideologiaa Lipperin taustalla.

- Olen pienestä asti ollut kiinnostunut kauneudesta. Minua kiehtoo kauneudenhoito hyvin syvällisellä tasolla. Ei vaan ulkoisena, yksittäisenä asiana, vaan luonnollisena ja kaikille kuuluvana osana ihmisyyttä ja kaikkien hyvinvointia, Melis kertoo.

- Minä uskon, että luonnollisuus on aina ollut kulttuurissamme läsnä. Haemme voimaa ja turvaa luonnosta, sekä sen rauhoittavasta kauneudesta, jolloin saamme mahdollisuuden kuunnella sisintä ääntämme. Jos pysähdymme kuuntelemaan, luonto kyllä kertoo meille, että sinä riität sellaisena kuin olet, ja paljon enemmän.

Meliksen suurin tavoite on voida vaikuttaa asenteisiin niin, että voisimme kaikki kokea olevamme hyviä ja kauniita juuri sellaisina kuin olemme. Elämänrytmin rauhoittaminen, luonnonläheisyys ja kehon hienovaraisten viestin kuunteleminen olisi hänen mielestään hyvä olla osa kaikkien meidän arkea.

- Jokainen meistä on uniikki, eikä toista samankaltaista koskaan tule olemaan, nainen toteaa vielä.

 

Keskittynyt kasvojumppa Lipperillä kohottaa kasvoja 

- Jos voimme jättää jotain perinnöksi sukupolvelta toiselle, voisimmeko jättää luvan rakastaa itseään. Olemmehan myös itse yksi osa kauneuden monimuotoisuutta. Vuosituhansien muokkaama evoluution mestariteos, Melis pohtii ja jatkaa,

- Minulle Lipperin käytössä tärkeintä on itsen äärelle pysähtyminen, rentoutus ja keskittyminen. Lipperin käyttö vaatii opettelua, muuten harjoitus menee helposti väärään paikkaan. Alkuun tee harjoitteet peilin kanssa. Kasvojoogassa ja Lipperin käytössä on todella tärkeää se, että kun treenaa ei vahingossa rypistä toisaalta. Ryppy syntyy säännöllisesti rypistämällä. 

 

"Olemme myös itse yksi osa kauneuden monimuotoisuutta. Vuosituhansien muokkaama evoluution mestariteos."


Koen että tällä metodilla yhdistettynä terveelliseen ruokavalioon olen saanut omissa kasvoissani ja itsessäni aikaan kokonaisvaltaisen muutoksen. Hymyilen huomattavasti enemmän nykyään niin, että poskissa kyllä tuntuu iltaisin jo ilman treeniäkin. Olen onnekas ja kiitollinen siitä, että tämä on mahdollista ja suosittelen Lipperiä kaikille jotka kokevat tarvitsevansa tämän muutoksen.”

Lipperin kohottaa kasvot luonnollisesti.


Meliksen Lipper-jumppa poskipäille: 

- Aina treenin alkuun ja loppuun rentoutan kasvojen lihakset. Treenaan Lipperillä suurimman osan ajasta staattisilla pidoilla ja näin haen tuntumaa oikeaan paikkaan. Nopeampi treenitahti kadottaa nopeasti kontaktin sieltä, minne aktivointi oikeasti halutaan. Kun esimerkiksi iso poskiluulihas tekee työtä staattisen pidon yhteydessä, pystyn rentouttamaan helpommin muut kasvojen lihakset. Mainittakoon, että ilman tietoista rentoutusta esimerkiksi alahuulen vetäjälihas tekisi työtä tottumuksesta. Mutta keskittymällä liikkeeseen, vältän muiden lihasten treenaamisen ja kohotan kasvojen ilmettä poskipäitä harjoittamalla. 


3 x viikossa n.10 min per kerta (5 min rentoutusta 5 min treeniä)


1. Kasvojoogaa 1-5min

- Teen alkuun muutaman minuutin kasvojooga 'Suoristan' ja venytän ja rentoutan lihaksia ennen treeniä. Näin koen, että olen tietoisempi kasvojeni lihaksista ja vältän paremmin esimerkiksi huulten ja silmäkulmien kurtistamisen.


2. Lipper-treeni 5min

- Teen pääosin staattisia pitoja. Keskityn ensin rentouttamaan hyvin suun alueen ja aktivoin sitten lihaksia poskipäistä. Liike on ulkoapäin katsottuna minimaalinen. Keskityn todella siihen mitä teen ja pidänkin Lipperin käyttöä pitkälti meditatiivisena hetkenä, jolloin vaellan molekyylinä omassa kehossani havainnoiden ja itseäni arvostaen. Liike suuntautuu ylöspäin, kohti ohimoita. 

3. Lihasrentoutusta ja kasvojen hierontaa/venytyksiä 1-5min

 

Katso treenivideo.