Kasvoja kohottava Lipper- maraton - Viikko 3

Lipper kohottaa kasvot. Kuva: Liivia Pallas

Kolmas viikko alkaa! Tässä kohdassa maratonia on hyvä kuvata kasvot edestä ja sivulta.  

Innostavan maratonin aikana olemme ensin opetelleet hitailla pidoilla, miten Lipper-jumppa saadaan menemään poskipäihin leuan sijaan. Tämän jälkeen tiukennettiin jumppaa siirtymällä pumppauksiin. Olemme kokeilleet jumpata aamulla ja illalla. Kolmas maraton-viikko on tietysti mix&match viikko!

Lipperillä jumpataan nyt aamulla JA illalla..! Huu.. kuulostaa aikaavievältä! Mutta, sitä se ei ole, teet vain muutamia minuutteja kerrallaan aamu- ja iltatoimien yhteydessä. 

Kolmannen viikon Lipper-treeni

Jos et vielä ole kokeillut jumpata Lipperillä niin, että sinulla on hammasurassa alahampaiden sijaan kieli, tee niin tällä viikolla. Tämä aktivoi leuan ja kaulan aluetta mukaan jumppaan. Tuo Lipper suuhusi niin, että tuot alahampaiden sijaan hammasuraan kielen. Jos tämä ei vielä onnistu, ota urasta tavallinen, kevyt ote hampailla. 

  1. Tee 5 staattista pitoa. 
  2. Tee 20 pumppausta. 
  3. Toista 3 kertaa.

Tämä setti siis kahdesti päivässä. Illalla muistathan ihan viimeiseksi levittää hoitotuotteet ihollesi ylöspäin suuntautuvin, hierovin ottein. Näin kasvot saavat myös tarvitsemaansa rentoutusta.

 

 

Osta oma Lipper ja tule mukaan!  

 

 

Lue lisää

Kasvoja kohottava Lipper-maraton - Viikko 2.

Kasvoja kohottava Lipper-maraton - Viikko 2.

Päätä särkee, purentalihakset jännittyneinä ja hartiat jumissa? Lue tästä helposti muistettava ylävartalon joogavenyttely:

Päätä särkee, purentalihakset jännittyneinä ja hartiat jumissa? Lue tästä helposti muistettava ylävartalon joogavenyttely:

Kasvoja kohottava Lipper-maraton - Viikko 4

Kasvoja kohottava Lipper-maraton - Viikko 4