Kasvoja kohottava Lipper-maraton: Neljän viikon teho-ohjelma

Kasvoja kohottava Lipper-maraton: Neljän viikon teho-ohjelma

Mikä aloittaisi tammikuun paremmin kuin Lipper-maraton! Tervetuloa mukaan neljän viikon kasvojumppahaasteeseen. Maratonin aikana saat toivottavasti oivalluksia siitä ja mikä aika päivästä olisi sinulle sopivin aika jumpata, mikä harjoitus toimii parhaiten sinun kasvoillesi. Lisäbonuksena toivomme, että maratonin oppien myötä jumppa olisi helpompi sisällyttää jatkossakin omaan arkeen.

Jos lihasta haluaa vahvistaa, pitää sitä jumpata väsymykseen saakka. Ja jotta siinä saisi aikaan pysyvämpää muutosta, sitä täytyy harjoittaa vähintään 3 kertaa viikossa. Lipper- maratonin aikana jumppaamme joka päivä. Pidä kuitenkin välipäivä, jos kasvosi tuntuvat kovin väsyneiltä. Muista, että harjoitus on aina sinua itseäsi varten.


Ensimmäisen viikon ohjelma

Ensimmäisen viikon jumppaamme aamuisin. Jos olet hidas heräilijä, voit varastaa aamuusi lisää löhöilyaikaa tekemällä jumpan sängyssä löhöillen. Muista kuitenkin, että Lipperin kanssa treenaaminen on hyvä aloittaa peilin kanssa. Näin näet osuuko jumppa sinne minne toivot sen osuvan.

 

1. Tarkista, että jumppaliike kohdistuu ylöspäin kohti ohimoita. Kuitenkin niin, että silmäkulmat eivät rypisty.

2. Jännitä poskipäät ja pidä Lipperiä staattisessa pidossa 5 sekunnin ajan. 

3. Rentouta kasvot.

4. Toista liikettä rauhallisesti 10 kertaa ja pidä sitten tauko.

5. Tee yhteensä 3 kierrosta.

 

 Katso video liikkeestä Instagram profiilistamme Lipper-maraton kohokohdasta. 

 

Osta oma Lipper ja tule mukaan haasteeseen! 

Lue lisää

“Tänä vuonna teen kasvojen kohotuksen.”

“Tänä vuonna teen kasvojen kohotuksen.”

TOUKOKUUN BLOGI- Ihonhoidon kompastuskivet

TOUKOKUUN BLOGI- Ihonhoidon kompastuskivet

Kasvoja kohottava Lipper-maraton - Viikko 2.

Kasvoja kohottava Lipper-maraton - Viikko 2.